פרופיל החברה

פרופיל החברה

חברת דקוליין פעילה ומובילה בתחום הציפויים הדקורטיביים משנת 1996. החברה שמה לה דגש על שירות, איכות המוצרים חדשנות והתפתחות.  מגוון מוצרי החברה מכסה את כל סוגי המעטפות החיצוניות והציפויים הדקורטיביים לפנים.

דקוליין מייצרת את מגוון הקרניזים, החיפויים, הציפויים והצבעים מחומרים טבעיים על בסיס סיד מיושן, סיליקט, צמנט, מינרלים אורגניים וכן חומרים פולימריים על בסיס אקרילי וסיליקוני.

דקוליין מתמחה במציאת פתרונות טכניים לתשתיות שונות ולצרכים מיוחדים – לתשתיות קיימות לקויות, ולתשתיות חדשות יוצאות דופן.  כל מוצרי דקוליין נותנים מענה לכל דרישה אדריכלית לעיצובים וסגנונות שונים, או דרישה טכנית תכנונית, תוך מתן דגש מיוחד על איכות ללא פשרות, נוחות יישום ומראה דקורטיבי מיוחד מעוצב.

דקוליין מפתחת מוצרים חדשים לשוק המקומי בישראל וכן לשווקים יוקרתיים בעולם.  תפיסת העולם שלנו היא לייצר מוצרים איכותיים תוך כדי בקרה ברמה גבוהה ובפיקוח מכון התקנים.

מערך השירות והמכירות כולל פריסה של אנשי מכירות וצוותים מיוחדים בכל הארץ המספקים ייעוץ ובדיקת התאמה של החומרים למבנים קיימים או חדשים, למגזר הפרטי,  הקבלני ולפרויקטים. במקרה הצורך ניתנות הערות לתיקון התשתיות עוד לפני אספקת החומר וההדרכה בשטח.  המכירה והייעוץ הם אישיים בבית הלקוח.

מעבדת דקוליין היא מהמתקדמות בתחום והינה בעלת ידע וניסיון רב בתחום הציפויים הדקורטיביים.   במעבדה צוותי מחקר ופיתוח, המתמקדים בפיתוח חומרים חדשים, אלמנטים וקרניזים לעיצובים מודרניים, עתיקים, קלאסיים, אורבניים ואקלקטיים.

מחלקת השיווק של דקוליין משרתת כ – 4,000 אדריכלים, מעצבים ומפקחי בנייה, מהשורה הראשונה בישראל.

“חזון החברה”, “מחויבות החברה”, “מצפון החברה”… מילים אלו הפכו ללא רלוונטיות בשנים האחרונות. השוק התחרותי הפרוע והקונצרנים הגדולים שלוחצים על מכירות ועל שורת רווח סופית ועמידה ביעדים שיווקיים, הוציאו את המחויבות שלהם למצוינות ואת התאמת המוצר לצרכי הלקוח מסדר היום שלהם.

בדקוליין גם אפשר למצוא יעדים ואסטרטגיה, אך העיקר שונה, העיקר הוא לא המכירה, אלא התחייבות לשביעות רצונו של הלקוח, בהתאמת החומר הנכון לצרכי הלקוח, בבדיקת תנאי השטח והתשתיות, בהוצאת אנשי שירות של דקוליין ללא תמורה וללא התנייה בקניה, אלא אך ורק כמחויבות להמליץ על הדבר הנכון.

מאז הופיעה דקוליין בשוק הישראלי, השתנתה התפיסה אצל מקבלי ההחלטות כגון אדריכלים, מעצבים ומפקחי בניה, התפיסה שירידה לפרטים והתאמת גוון ומירקם, סוג חומר וסוג מקשר, היא שהפכה לעיקר.
את האסטרטגיה השיווקית גרידה, החליפה אסטרטגיה של מצוינות, איכפתיות והשקעה בלקוח, השקעה במבצע שמקבל הדרכה ע”י מחלקת השירות של דקוליין ללא כל עלות או תמורה.

אולי זה לא נשמע נועז או מתקדם, אך המחויבות של דקוליין היא אישית לכל לקוחותיה ואישית לכל בעלי המקצוע, המחויבות למצוינות, להמשך פיתוח חומרים לפי דרישה אישית, חומרים ירוקים וידידותיים לסביבה ולשמירה על כדור הארץ, המחויבות לשרת להדריך ולסייע בכל הזדמנות ולכל בקשה של כל דורש, כי אנחנו מאמינים בדרך הזו, וכך נמשיך – לחתור למצוינות ומקצוענות ללא פשרות, סייגים ועכבות.

כן, אנו מאמינים.